Hastaneniz tüm branşlarda hizmet veriyor mu?
Hastanemizde hizmet verdiğimiz braşlar için web sitemiz üst menüden BÖLÜMLER sayfasına gidebilirsiniz.

Hastanenizin Yeri Nerede?
Hastanemizin yerini öğrenmek için İLETİŞİM sayfamızı ziyaret ediniz.

Hastanenizde Check Up yapılıyor mu?
Kişinin cinsiyetine ve yaş grubuna göre farklı check-up hizmetleri verilmektedir. Dilerseniz İLETİŞİM sayfamızdaki Check-Up formunu doldurarak ilgili departmanın bilgi vermesiniz sağlayabilirsiniz. Check-up hakkında bilgi almak için tıklayınız.

Anlaşmalı olduğunuz kurumlar hangileri?
Hastanemizin anlaşmalı olduğu kurumların listesini görmek için lütfen tıklayınız.

Hastanenizde muayene olmak istiyorum? Neler yapmalıyım?
Hastanemizde muayene olmak isteyen hastalarımız geldikleri zaman eğer bölüm/birim müsait ise işlemlerine başlayabilecekleri gibi muayene olmak istedikleri bölüme önceden randevu alarak da hizmetlerimizden faydalanabilirler.

Önceden randevu alma sistemi sizlerin bekletilmemesi ve işlemlerinizin hızlı bir şekilde ilerlemesi açısından büyük kolaylık sağlamaktadır. Randevulu hastalarımız, randevu saatinden önce T.C. kimlik numaralı nüfus cüzdanları ile hastaneye gelerek hasta danışmanlarımız yardımıyla işlemlerini tamamlayabilirler. Randevu almak için 0 256 212 00 12 numaralı telefonumuzu arayabilir yada Web sitemiz e-randevu bölümünden online olarak randevu alabilirsiniz. Online randevu almak için tıklayınız. Randevu gününden bir gün önce sistem tarafınıza SMS atarak randevu saatinizi hatırlatacaktır. Bunun yanında çağrı merkezimizden aranarak teyit işlemi yapılacaktır.

Yeni doğan yoğun bakım üniteniz var mıdır?
Hastanemizde tam donanımlı yeni doğan yoğun bakım ünitesi bulunmaktadır.

Yoğun bakım servisiniz var mıdır?
Hastanemizde KVC yoğun bakım ile Genel yoğun bakım servisi bulunmaktadır.

Özel sigortalı hastalar hastanenize nasıl başvurabilirler?
Sigorta ve kimlik kartları ile Özel Sigortalar Birimine başvurmaları gerekmektedir.(Giriş birinci kat)

Hastanenizin yurt dışı sigortaları ile anlaşması var mı?
Yurt dışı sigortala anlaşmalarımız için tıklayınız.
Detaylı bilgi için oss@medinova.com.tr mail adresinden ilgili departmana ileti gönderebilir ya da 0 256 212 00 12 numaralı telefondan santralimiz aracılığıyla birim yetkililerine bağlanabilirsiniz.

Ambulans hizmetiniz var mı?
Acil vakalar, sevk durumları, ve ameliyat sonrası mecburi ambulansla gitmesi gereken hastalara servis hizmetimiz bulunmaktadır.

Hasta yatış işlemleri nasıl yapılıyor?
SGK’lı hastalarımızın, T.C Kimlik Belgesi yeterlidir. Bankalar,Özel Sağlık Sigortaları ve anlaşmalı kurumlar gibi bazı kurumların kendisine özel kabul onay kriterleri vardır. Yurtdışı Özel Sigortalı hastaların pasaport fotokopisi ile başvurmaları gerekmektedir. Yurtdışı özel sigortaların kendilerine özel kabul ve onay kriterleri vardır. Hastanın poliklinik girişi yapıldıktan sonra muayene olduğu poliklinik hekimi tarafından ilgili bölüme yatış kararı verilir, Hasta Yatış Taburcu Birimine yönlendirilir. Hasta Yatış Taburcu Biriminden yatacağı servise yatış işlemleri yapılır.

Hasta Taburcu İşlemleri nasıl yapılıyor?
Hastanın çıkış evrakları hekim tarafından hazırlanır. Epikriz ve gerekli durumlarda sevk kağıtları hekim tarafından yazılır. Servis Tıbbi sekreteri hastanın evraklarının kontrolünü yapar. Taburcu işlemleri için Hasta Yatış ve Taburcu Birimine yönlendirilir. Taburcu işlemleri tamamlanan hastanın, taburcu formu onaylanarak yattığı servise gönderilir.
Hastanın alması gereken raporları var ise hastaya / onayı doğrultusunda ise yakınına teslim edilir.Daha sonrada bu raporları web sitemiz e-hizmetler altında yer alan e-sonuç bölümünden alabilirsiniz. E-Sonuç için tıklayınız.

Madem kontrol süresi 10 gün doktor neden 15 gün sonra ya da 1 ay sonra kontrole çağırıyor?
SGK kapsamında olan hastalarda kontrol süresi 10 gündür. Doktorun vermiş olduğu tanı ve kullanılması gereken ilaçların etki süresi kapsamında 20 gün ila 1 ay sürdüğü ve tedavinin bu sürelerde cevap vermesinden dolayı bu sürede kontrolü sağlanmaktadır.

Niçin her muayene başvuru öncesi avuç içi okutma yaptırıyoruz?
1/3/2012 tarihli ve 6283 sayılı Kanunun 1 inci maddesiyle 5510 sayılı Kanunun 67’nci maddesinin 3 üncü fıkrasında
düzenleme yapılmıştır. Buna göre Sağlık Bakanlığı’na bağlı SGK sözleşmeli özel sağlık hizmet sunucuları (SHS) biyometrik yöntemlerde kimlik doğrulama yapmak zorundadır. Ancak aşağıdaki halleder biyometrik kimlik doğrulama alınmamasına karar verilmiştir.
BİYOMETRİK KİMLİK DOĞRULAMA HANGİ DURUMLARDA YAPILMAYACAK
– 12 yaş ve altı çocuklara, 75 yaş ve üstü kişilere,
– Her iki üst ekstremitesi olmayan kişilere (elleri olmayan),
– Her iki el avuç içi veya her iki el orta, işaret, yüzük, baş, küçük parmak damar izi bütünlüğü bozulmuş olanlara,
– Acil hastalara (yeşil alan muayenesi hariç “triaj sarı ve yeşil”),
– Serepral palsi, üst ekstremite felci ve benzeri tıbbi nedenlerden dolayı biyometrik verisi alınamayan kişilere, spastik veya otistik engelli olan kişilere,
– Organ, doku ve kök hücre nakli tedavilerinde alıcının üzerinden donör takibinin alındığı durumlarda,

Yukarıda belirtilen genel sağlık sigortalıları, nüfus cüzdanı, sürücü belgesi, pasaport ya da evlilik cüzdanlarıyla sağlık hizmeti sunucularına müracaat etmeleri halinde sağlık hizmeti alabilecekler.
İlgili mevzuat için tıklayınız.

Radyoloji sonuçlarına ve görüntülerine internetten nasıl ulaşırım?
Web sitemiz E-Hizmetler\E-Sonuç linkinden ilerleyerek sonuçlarınıza yine E-Hizmetler\E-Radyoloji linki aracılığıyla radyoloji görüntülerinize (Röntgen, MR, BT) ulaşabilirsiniz.

E-Sonuçlar sayfanızda niçin SMS ile doğrulama yapılıyor?
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve Hasta Mahremiyetinin Sağlanması Hakkındaki kanunlar çerçevesinde çift faktörlü doğrulama yapılmaktadır. Sonuçlar sadece hastanın kendisine aittir. Ancak hasta hastanemize gelerek 1.derece yakınları ile bir başka yakınının da sonuçlara ulaşmasını istiyor ise kayıt bankolarından KİŞİSEL VERİLERİNİN PAYLAŞILMASI AÇIK RIZA BEYANI formu istemesi ve doldurması gerekmektedir. Aydınlatma metni için tıklayınız.
Öneri ve şikayetlerimizi hastanenizde kime bildirmeliyiz?
Her türlü öneri ve şikayetlerinizi ‘Hasta Hakları’ birimimize ve “Halkla İlişkiler” birimimize sözlü veya yazılı olarak iletebilir yada İLETİŞİM sayfamızdaki Tıbbi Görüş ve Kurumsal Görüş formlarını kullanabilirsiniz. Formlara gitmek için tıklayınız.
Tüm öneri ve şikayetler hastane yönetimi tarafından değerlendirilmektedir. Haklarınız için Hasta Hakları ve Sorumlulukları sayfamızı ziyaret ediniz.